Możliwość komentowania Rola edukacji finansowej w społeczeństwie. została wyłączona

Rola mediów społecznościowych w edukacji finansowej.

Otacza nas wszędzie. Bilbordy, telewizja, gazety, Internet. Reklama bombarduje nas z każdego zakątka. Czy zastawiałeś się w komplecie co to jest marketing. Słowo wywodzi się z łaciny reklamo. Jest to pewne graficzne, pisemne lub audiowizualne złączenie wiadomości z elegantami perswazji. Zadanie reklamy to w głównej mierze nakłonienie nas kontrahentów i odbiorców do zakupu przedmiotów lub usług. Może także służyć do poparcia akcji społecznych. To przykre większość przekazów marketingowych łączy się po największej części z komercyjnymi korzyściami dla reklamodawcy – rzadko dla odbiorcy. Z założenia reklama powinna opisywać nam prawdę o danym towarze. Żeby ją przedstawić, warto wstąpić na witrynę internetową namioty reklamowe. W jaki sposób wiadomo, tak nie zawsze jest. Ponieważ główną funkcją reklamy jest wykorzystanie naszymi emocjami oraz żonglowanie stereotypami na które jesteśmy podatni. Czasami promuje negatywne wzorce oraz pobudza nasze konsumenckie pragnienia. Czasem propaguje akcje prospołeczne i zachęca do czynienia dobra. Należy pamiętać, że reklama ukazuje wszystko co odpowiednio, przysłaniając negatywne witryny.

1. Przeglądaj

2. Zobacz teraz

3. Wejdź

4. Sprawdź stronę

5. Sprawdź to Ekonomia keynesowska i jej dziedzictwo.

Comments are closed.